dr Krzysztof Śmiatacz

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zainteresowania naukowe

  • ekonomia
  • zarządzanie przedsiębiorstwami
  • satysfakcja klienta
  • information technology (IT)

Wybrane publikacje

  • Śmiatacz, K. (redaktor). (2016). Zastosowanie narzędzi IT w badaniu opinii usługobiorców na przykładzie służby zdrowia, Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2016. ISBN 978 -83-65603-17-3. [english title: Application of IT tools in the study of customer opinion based on the example of the health service].
  • Śmiatacz, K. (2012). Badanie satysfakcji klientów na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej w Polsce. Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. ISBN 978-83-61314-11-0. [english title: Customers satisfaction survey on the example of the mobile services market in Poland].
  • Andruszkiewicz, K., Niezurawski, L., Śmiatacz, K. (2014). Role i satysfakcja interesariuszy przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Marketing i Rynek, (8), 18-24.
  • Śmiatacz, K., Błachnio, A. (2018). Strategies to overcome barriers in using a mobile phone to assess the quality of healthcare services, INTED2018 Proceedings, pp. 5796-5801.
  • Śmiatacz, K., Nieżurawska, J., Nieżurawski, L., Samek, K. (2016) Knowledge transfer in Poland – opportunities and threats, INTED2016 Proceedings, pp. 8022-8031.

Projekty badawcze

  • projekt badawczy (grant promotorski nr 1 H02C 068 30 pt.: „Determinanty satysfakcji klientów telefonii komórkowej w Polsce”) pod kierownictwem dra hab. Lecha Nieżurawskiego, prof. UMK,
  • projekt badawczy dla biznesu, pt.: „Wykorzystanie Text Miningu w badaniach marketingowych”.

Hobby

  • sport

Drukuj