Etapy rejestracji internetowej / krok po kroku

Aby dokonać rejestracji na studia wyższe, należy wykonać następujące kroki: rekrutacja.utp.edu.pl

  • Utwórz konto kandydata
    (przycisk "rejestracja")

  • Zaloguj się do systemu
    (loginem nr PESEL)

  • Uzupełnij dane osobowe
    • należy dokładnie wypełnić wszystkie pola w poszczególnych zakładkach!
      • podstawowe dane
      • dane kontaktowe
      • adres
      • wykształcenie
        (przy rekrutacji studia I stopnia: nowa matura-od 2005 r, stara matura-do 2004 r.)
      • inne
  • Wprowadź:
    • na studia I stopnia: świadectwo dojrzałości
    • na studia II stopnia: ukończoną szkołę wyższą, ocenę na dyplomie

  • Wybierz kierunek studiów
    („zapisz się”)

  • Wypełnij deklarację dotyczącą preferencji wyboru specjalności
    (uwaga ! tylko studia II stopnia dla: WBAiIŚ oraz WTIiE)

  • Dokonaj opłaty rekrutacyjnej "drukuj przelew"
    w przypadku rejestracji na większą liczbę kierunków niż wynika to z wniesionej opłaty rekrutacyjnej, kandydat powinien wyrejestrować się z nieopłaconego kierunku bądź wnieść brakującą opłatę

*Wgraj zdjęcie
(moje konto: prześlij zdjęcie do legitymacji, jeśli będziesz wnioskował o legitymację)

Wydrukuj podanie/ankietę "wydruk podań"

Uwaga!
nie wydrukujesz podania/ankiety jeżeli nie wypełniłeś wszystkich pól dotyczących danych osobowych

Dostarcz komplet wymaganych dokumentów do Punktu Rekrutacyjnego zgodnie z terminarzem rekrutacyjnym.


Drukuj