Etapy rejestracji internetowej / krok po kroku

Aby dokonać rejestracji na studia wyższe, należy wykonać następujące kroki: rekrutacja.utp.edu.pl

  1. Utwórz konto kandydata

  2. Zaloguj się - loginem jest adres email

  3. Wybierz rekrutacje i uzupełnij dane (formularze osobowe)

  4. Wypełnij zgłoszenie rekrutacyjne (wybierz i zapisz się na wybrany kierunek studiów)

  5. Dokonaj płatności - opłaty rekrutacyjnej - dane do dowodu wpłaty/przelewu należy pobrać z indywidualnego konta w IRK: moje konto/płatności/twoje indywidualne konto do wpłat.

    Nie wolno dokonywać wpłat na konto kolegi lub koleżanki.

    Każdy kandydat ma swój indywidualny numer konta.

  6. Wydrukuj podanie o przyjęcie na studia

  7. Zapoznaj się z listą dokumentów rekrutacyjnych

  8. Składanie dokumentów zgodnie z terminarzem rekrutacji!

    Dokumenty można składać w Punkcie Rekrutacyjnym lub przysłać drogą pocztową (decyduje data wpływu do UTP).


Drukuj