ZASADY WSPÓŁPRACY Z DZIAŁEM PROMOCJI UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY DOTYCZĄCE UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI NA WWW, UCZELNIANYM FACEBOOKU, INSTAGRAMIE ORAZ MONITORACH UTP
§ I.
WSTĘP
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki osób chcących udostępnić informacje na portalu www.utp.edu.pl., fanpage https://www.facebook.com/UTPBydgoszcz/ oraz monitorach promocyjnych na terenie uczelni.
- Wszystkie wymienione kanały promocyjne są własnością Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, zwanego dalej UTP, administratorem odpowiedzialnym za treści jest Dział Informacji i Promocji Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, zwanego dalej DP UTP. Obsługa techniczna monitorów należy do Działu Miejskiego Akademickiej Sieci Komputerowej.
- Celem działania wyżej wymienionych kanałów Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy jest szeroko rozumiana promocja uczelni oraz inicjatyw organizowanych dla studentów, doktorantów lub pracowników uczelni.
- Z możliwości zamieszczania materiałów mogą korzystać:
- Pracownicy UTP, którzy chcieliby promować organizowane przez siebie wydarzenia, własne osiągnięcia.
- Studenci oraz Absolwenci Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy; którzy chcieliby promować organizowane przez siebie wydarzenia (pod warunkiem, że organizatorem jest UTP lub organizacja studencka UTP)
- Wszystkie zainteresowane osoby, firmy lub instytucje, które chciałyby promować własne wydarzenia, organizowane są dla studentów, doktorantów lub pracowników UTP bądź z korzyścią dla nich. Współpraca ta wymaga szczegółowego uzgodnienia z Kierownikiem Działu Informacji i Promocji.
§ II.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Wśród treści publikowanych na portalu UTP, fanpage lub monitorach promocyjnych mogą znaleźć się między innymi następujące informacje:
- aktualności z życia UTP,
- informacje o konferencjach lub innych wydarzeniach organizowanych przez pracowników bądź studentów/doktorantów UTP,
- ważne informacje,
- informacje o działalności firm, instytucji lub organizacji, które mogą pozytywnie wpływać na rozwój zawodowy oraz osobisty odbiorców portalu.
- Dział Informacji i Promocji nie ponosi odpowiedzialności za:
- treści ogłoszeń przesyłanych przez pracowników lub inne zainteresowane publikacją osoby
- naruszenie praw autorskich w przesłanych do DIiP materiałach.
- DIiP UTP zastrzega sobie prawo do:
- skracania, adjustacji tekstów, nadawania tytułów oraz ilustrowania nadesłanych materiałów,
- odmowy publikacji informacji przestarzałych jak również odmowy publikacji bez podania przyczyny,
- opublikowania informacji w aktualnościach na dalszych pozycjach, w przypadku aktualnych ważnych informacji /wydarzeń, które mają pierwszeństwo.
§ III.
ZASADY UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI NA PORTALU, FANPAGE ORAZ MONITORACH PROMOCYJNYCH
- Warunkiem udostępniania informacji jest przesłanie maila, za potwierdzeniem odbioru, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. według specyfikacji:
Tytuł wydarzenia
Krótki opis wydarzenia (max. 1200 znaków), w tym powinny być zawarte następujące informacje: nazwa wydarzenia, organizator, data wydarzenia i miejsce, sugerowana data publikacji -
Minimum dwa zdjęcia lub projekt graficzny promujący wydarzenie (w przypadku aktualności www oraz fanpage), zdjęcie, prezentację Power Point lub pliki pdf w przypadku monitorów.
Opcjonalnie link do strony lub fanpage, film, gdzie dane wydarzenie zostało opisane bardziej szczegółowo (w przypadku aktualności www lub fanpage).
W mailu należy jasno zawrzeć w jakich kanałach promocyjnych dana informacja ma zostać opublikowana.
Jeżeli dana informacja ma zostać udostępniona to przesłane zdjęcia, grafiki, filmy, prezentacji w zależności od kanału promocyjnego powinny spełniać następujące wymogi:
-
Aktualności www UTP:
- zdjęcie/grafika: w poziomie, w podstawie min. 1200px, stosunek boków 3:2Facebook (fanpage):
- zdjęcia: 1200 x 900 px lub 800 x 800 px lub 640 x 960 px
- filmy: współczynnik proporcji obrazu 16:9 - Instragram:
- zdjęcia nie mniejsze niż 800 px -
Telewizory:
- zdjęcia, grafiki, prezentacje Power Point, pliki pdf:
- w formacie 1920 x 1080 px (16:9)
- Informacje w postaci elektronicznej powinny zostać wysłane minimum 3 dni robocze przed sugerowaną datą publikacji, nie wcześniej jednak niż 2 tygodnie przed (wyjątkowe sytuacje należy konsultować z Kierownikiem Działu Informacji i Promocji), a jeśli jest to relacja z wydarzenia to maksymalnie 2 dni robocze po wydarzeniu.
- Weryfikację możliwości udostępnienia przesłanej informacji dokonuje Kierownik Działu Informacji i Promocji.
- W przypadku konieczności powtórzenia udostępnienia informacji na fanpage, należy ponowić maila z tą informacją.
- Przesłane informacje są publikowane po weryfikacji według kolejności zgłoszeń, wyjątkiem są ważne informacje uczelniane, które muszą być na 1 miejscu.
- Dział Informacji i Promocji zobowiązuje się do:
- możliwie najszybszego udostępnienia przesłanych informacji (po pozytywnej weryfikacji),
- przesłania informacji zwrotnej, że dana informacja została udostępniona. W razie nieotrzymania maila zwrotnego w ciągu 3 dni od sugerowanej daty publikacji, prosimy o sprawdzenie czy dana informacja się ukazała, a jeśli nie to o kontakt telefoniczny pod numerem: 52 374 99 68.
-
§VI.
OGRANICZENIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Zastrzegamy, iż w portalu nie mogą być publikowane treści o charakterze komercyjnym (np. o płatnych szkoleniach).
- Jednocześnie zakazuje się przesyłania treści niezgodnych z prawdą, niezgodnych z prawem, naruszających dobra osobiste osób trzecich, dobre obyczaje lub uzasadnione interesy UTP.
- DIiP UTP nie bierze żadnej odpowiedzialności za brak dostępu do portalu, fanpage lub monitorów wywołany awariami, przerwami technicznymi, przerwami w świadczeniu usług dostawców internetowych, utratą danych lub wskutek działań siły wyższej.
- DIiP UTP dołoży wszelkich starań, aby korzystanie z kanałów promocyjnych było możliwe dla użytkowników wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów komputerów oraz typów połączeń internetowych.
- Za naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
§ VIII.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Ewentualne uwagi techniczne dotyczące pracy portalu, fanpage mogą być składane na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odnośnie monitorów promocyjnych na redmine.utp.edu.pl (Pan Łukasz Dobosiewicz lub Aleksander Świtała)
- Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania powyższego Regulaminu od momentu podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług DIiP UTP.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania zarządzenia/pisma okólnego na intra.utp.edu.pl.
- Regulamin może być w każdym czasie zmieniony przez właściciela serwisu, fanpage, oraz monitorów promocyjnych w całości lub w części i obowiązuje w nowym brzmieniu od momentu opublikowania go na stronie internetowej serwisu.
- Użytkownik oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje go w całości.