dr hab. Iwona Posadzińska, prof. UTP

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zainteresowania badawcze

  • proces wdrażania strategii marketingowych
  • wykorzystanie instrumentów marketingu w sferze business to business
  • budowanie relacji pomiędzy uczestnikami rynku biznesowego
  • internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora budowlanego

Wybrane publikacje

  • Posadzińska I., Determinanty procesu internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw budowlanych, Wydawnictwa Uczelniane UTP w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2012.
  • Posadzińska I., Czynniki wzmocnienia międzynarodowej pozycji rynkowej polskich przedsiębiorstw budowlanych, w: Oeconomia Copernicana nr 1/2013.
  • Posadzińska I., Powiązania kooperacyjne a formy realizacji przedsięwzięć budowlanych, Logistyka nr 10/2013.
  • Posadzińska I., Znaczenie informacji marketingowej w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw budowlanych, Marketing i Rynek nr 8/2014.
  • Posadzińska I., Purchase marketing in the international industrial market. Case of construction companies, Przegląd Organizacji nr 2/2017.
  • Posadzińska I., Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw budowlanych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie nr 11/2018.

Projekty badawcze

  • 2018-2020: projekt badawczy NCN Opus 13 nr 2017/25/B/HS4/02135 nt. Kompetencje relacyjne w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Rola przywództwa i komunikacji w relacjach z otoczeniem.

Drukuj