Procedura kwalifikacyjna studia stacjonarne II stopnia - wzornictwo

Procedura kwalifikacyjna odbywa się celem potwierdzenia efektów uczenia się. Obejmuje ona przegląd własnoręcznie wykonanych prac, które kandydat drogą mailową wysyła w postaci dokumentu PDF. Dokument winien zawierać minimum 10 prac wykonanych dowolną techniką, wskazujących na zainteresowania kandydata sztukami pięknymi, wzornictwem czy projektowaniem.

Kandydat zobowiązany jest do wysłania drogą mailową dokumentu z pracami wraz z oświadczeniem o samodzielnym wykonaniu przesłanych prac na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule wiadomości: WZORNICTWO – STUDIA II STOPNIA

Dokumenty powinny być wysłane z adresu mailowego, który jest loginem w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK).

Parametry techniczne/wymogi formalne wersji elektronicznej prac:

  • format pliku: PDF;
  • rozmiar pliku: max. 10 MB;
  • nazwa pliku z pracami: imię_nazwisko.pdf
  • nazwa pliku z oświadczeniem: imię_nazwisko_oświadczenie.pdf

Termin nadsyłania prac: 10.02. – 18. 02. 2021 r. ( do godz. 12-tej.)

UTP nie wysyła do kandydatów dodatkowych zawiadomień o konieczności przystąpienia do procedury kwalifikacyjnej tj. przesłania drogą elektroniczną w/w prac/dokumentów.

Kandydat, który nie dostarczy drogą elektroniczną prac w wyznaczonym terminie, nie będzie klasyfikowany przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną.

W przypadku problemów i dodatkowych pytań odnośnie procedury kwalifikacyjnej i nadsyłania prac drogą elektroniczną, można kontaktować się z UTP od poniedziałku do piątku pod numerami telefonów:

  • 52 340 86 57 w godz. 8.00 -12.00
  • 602 49 52 58 w godz. 14.00 - 16.00 

lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do pobrania:

Drukuj